Novi vid PGM komunikacije
[vc_row css=”.vc_custom_1452687555475{margin-bottom: 100px !important;}”][vc_column offset=”vc_col-lg-9 vc_col-md-9″ css=”.vc_custom_1452702342137{padding-right: 45px !important;}”][stm_post_details][vc_column_text css=”.vc_custom_1476275176530{margin-bottom: 20px !important;}”]Nakon puštanja u rad novog komunikacijskog sistema te dobivanja svih potrebnih dozvola u rad je pušten i SMS broj 091 415 010 isti za sve mobilne operatore u Bosni i Hercegovini.
SMS kao komunikacijski kanal je idelan kanal za komunikaciju jednostavno i brzo, slanjem jedne SMS poruke (jedinstvenog koda, broja police osiguranja, ili osobnih podataka) ostvaruje se kontakt klijenata i PGM-a. Klijenti aktiviraju svoja prava slanjem SMS poruke sa ključnom riječi.
- Ključna riječ za klijente Sarajevo osiguranja je SOS. (sos-razmak-broj police-razmak-ime i prezime).
- Za klijente Sberbank-Pravna lica ključna riječ je SBP. (sbp-razmak-reg.oznaka-razmak-ime firme).
- Za vaše pohvale ili kritike ključna riječ je komentar. (komentar-razmak-tekst poruke).
- Da bi koristili pogodnosti PGM Loyality programa, ključna riječ je prijava (prijava -razmak- ime i prezime).
PGM svojim partnerima nudi korištenje SMS gateway-a za dvosmjernu komunikaciju, te slanje promotivnih SMS poruka naših poslovnih partenera (informacije o popustima i akcijama, informacije o novim proizvodima i promocijama, rođendanske i novogodišnje čestitke, podsjetnike i servisne informacije), te korištenje SMS broja za nagradne igre, ankete itd.[/vc_column_text][stm_post_bottom][/vc_column][vc_column width=”1/4″ offset=”vc_hidden-sm vc_hidden-xs”][stm_sidebar sidebar=”527″][/vc_column][/vc_row]