Edukativna kampanja UNIQA
Osiguravajuća kuća UNIQA, lider u osiguranju života u BiH, imajući u vidu potrebe za životnim osiguranjima koja nisu stvar prestiža već istinske potrebe, ove godine provodi edukacijsku kampanju, prvu ove vrste na našim prostorima.
Sadržajno bogata edukativna kampanja na jednostavan i lak način približit će građanima koncept životnih osiguranja koja su savremen, globalni trend te način osiguranja budućnosti, ali i štednje.
“Svjesni smo percepcije stanovništva kada su životna osiguranja u pitanju. U generalnom nedostatku edukacije o značaju osiguranja života, opšte mišljenje o istom je nažalost nedovoljno i potpuno iskrivljeno. Mi smo odlučili kao lider u osiguranja zivota u BiH to promijeniti i biti prvi koji će javnosti ponuditi jednostavna i zabavna objašnjenja, uključujući sve koristi i prednosti ove vrste investicije koja je iznimno značajna za budućnost svakog pojedinca. Zato UNIQA ove godine svoj trud i napore ulaže u jedan novi, svjež koncept, koji će nadamo se razbiti predrasude o životnom osiguranju kao nedostižnom za građane prosječnih primanja, jednim lijepim pozivom koji glasi ‘Misli osiguraj danas svoje bolje sutra. Misli UNIQA'”, istakla je Senada Olević, direktorica UNIQA osiguranja.