Anketa Slide Backgroundnajbolje rezultateZajedno postižemoSlidePotpuna posvećenostOnome što radimoBuild & DesignDovoljno je Pozvati naš brojBuild & DesignVrhunski sistem radai višedecenijsko iskustvo Vaše mišljenje izuzetno cijenimo! Anketa PGM-a o uticaju programa asistencije na poslovanje kompanija na tržištu Bosne i Hercegovine. Dobrodosli, Program asistencija - Anketa je namjenjena sagledavanju potreba trzista. Molimo Vas da popunite podatke prema Vasem cijenjenom misljenju. Mi cemo podatke koristiti za azuriranje nasih procesa i ponuda, a kako bismo trzistu ponudili vrhunska rjesenja. Unaprijed se zahvaljujemo na saradnji. Anketa ima 20 jednostavnih pitanja poredanih na 10 stranica. Molimo Vas da ista odgovorite izborom ponudjenih odgovara. Za početak ankete klikni na "Start survey" u desnom donjem uglu. 1. Da li biste bili zainteresirani ili da li već imate uspostavljen program asistencije koji uključuje usluge pomoći na cesti i/ili usluge majstora u kući (vodoinstalater, električar, locksmith) kao dodatnu vrijednost uz vašu primarnu uslugu ili proizvod? Da vrlo sam zainteresiran/a Možda, ovisno o uvjetima Ne, nisam zainteresiran/a NIsam siguran Već imamo uspostavljen program asistencije Hint 2. Kako biste ocijenili korisnost programa asistencije (ili kako ocjenjujete isti, ukoliko Vec imate program asistencija) u poboljšanju vrijednosti vaše primarne usluge ili proizvoda? Vrlo korisno Djelomično korisno Malo korisno NIje korisno NIsam siguran/a Hint 3. Da li smatrate da bi program asistencije mogao poboljšati vašu konkurentske prednosti na tržištu? Da, vjerujem da bi imao pozitivan utjecaj Možda, ovisno o ostalim faktorima Ne, ne vjerujem da bi imao veliki utjecaj Nisam siguran/a 4. Da li biste razmotrili uvođenje programa asistencije kao dodatne opcije za vaše klijente u narednih 12 mjeseci ukoliko već nemate uspostavljen? Da, svakako Možda, ovisno o uvjetima Ne, nema potrebe za tim NIsam siguran/a Već imamo uspostavljen program asistencije 5. Kako biste ocijenili utjecaj programa asistencije na prodaju vaših baznih usluga ili proizvoda? Vrlo pozitivan utjecaj Djelomično pozitivan utjecaj Malo ili nikakav utjecaj Negativan utjecaj Nisam siguran/a Hint 6. Da li smatrate da bi program asistencije mogao povećati ili da li povećava lojalnost vaših klijenata prema vašoj kompaniji? Da, vjerujem da bi imao pozitivan utjecaj Možda, ovisno o ostalim faktorima Ne, ne vjerujem da bi imao veliki utjecaj NIsam siguran/a 7. Kako biste ocijenili korporativnog programa asistencije za nove i potencijalne klijente? Vrlo privlačno Djelomično privlačno Malo privlačno Nije privlačno Nisam siguran/a 8. Kako biste ocijenili potencijalnu dodatnu vrijednost programa asistencije u poboljšanju vaše ponude usluga ili proizvoda u odnosu na konkurenciju? Vrlo visoka dodatna vrijednost Djelomično visoka dodatna vrijednost Malo dodatne vrijednosti Nema značajne dodatne vrijednosti Nisam siguran/a 9. Da li biste smatrali program asistencije kao koristan alat u pridobijanju novih klijenata ili zadržavanju postojećih klijenata? Da, vjerujem da bi imao pozitivan utjecaj Možda, ovisno o ostalim faktorima Ne, ne vjerujem da bi imao veliki utjecaj Nisam siguran/a 10. Kako biste ocijenili atraktivnost programa asistencije za vaše postojeće klijente u pogledu prodaje baznih usluga ili proizvoda? Vrlo atraktivno Djelomično atraktivno Malo atraktivno Nije atraktivno Nisam siguran/a 11. Da li biste smatrali program asistencije kao mogući izvor ostvarivanja dodatnih prihoda za vašu kompaniju? Da, vjerujem da bi imao potencijal za dodatne prihode Možda, ovisno o ostalim faktorima Ne, ne vjerujem da bi bio izvor dodatnih prihoda Nisam siguran/a 12. Kako biste ocijenili mogućnost povećanja prodaje vaših baznih usluga ili proizvoda putem programa asistencije? Vrlo visoka mogućnost Djelomično visoka mogućnost Malo mogućnosti Nema značajnih mogućnosti Nisam siguran/a 13. Da li smatrate da program asistencije može poboljšati reputaciju Vaše kompanije na tržištu? Da, vjerujem da bi imao pozitivan utjecaj Možda, ovisno o ostalim faktorima Ne, ne vjerujem da bi imao značajan utjecaj Nisam siguran/a 14. Kako biste ocijenili utjecaj programa asistencije na povećanje zadovoljstva vaših klijenata? Vrlo pozitivan utjecaj Djelomično pozitivan utjecaj Malo ili nikakav utjecaj Negativan utjecaj Nisam siguran/a 15. Da li biste bili voljni/na surađivati s provajderom programa asistencije kako biste unaprijedili program asistencije Vaše kompanije? Da, aktivno bih surađivao/la s provajderom Možda, ovisno o uvjetima suradnje Ne, ne bih bio/la zainteresiran/a za suradnju Nisam siguran/a 16. Kako biste ocijenili razinu interesa vaših klijenata za program asistencije? Vrlo visoka razina interesa Djelomično visoka razina interesa Malo interesa Nema značajnog interesa Nisam siguran/a 17. Kako biste ocijenili potrebu za programom asistencije u Vašoj kompaniji? Vrlo visoka potreba Djelomično visoka potreba Malo potrebe Nema značajne potrebe Nisam siguran/a 18. Kako biste ocijenili mogućnost integracije programa asistencije u vaše postojeće poslovne procese i sustave? Vrlo jednostavno i moguće Djelomično jednostavno i moguće Zahtjevno, ali moguće Nije moguće ili vrlo teško izvedivo Nisam siguran/a 19. Koje vrste usluga asistencije trebaju biti uključene u program asistencije Vaše kompanije Asistencije pomoći na cesti (opravka na licu mjesta i šlepanje vozila...) Asistencije majstora u kući (vodoinstalater, električar, locksmith, stolar...) 20. Da li biste imali dodatnih komentara, pitanja ili prijedloga u vezi korporativnog programa asistencije za klijente banka, osiguravajućih i leasing kompanija? Da, imam dodatne komentare/pitanja/prijedloge Ne, nemam dodatnih komentara/pitanja/prijedloga Zahvaljujemo na ucescu. Ukoliko imate dodatnih pitanja, savjeta ili konsultacija molimo da nas kontaktirate. Vaše ime i prezime Email adresa Naziv kompanije Kontakt telefon Time is Up! Time's up