Kontakt centar

klikanje
KONTAKT Centri
Najviših standarda poslovanja
klikanje
siguran način komunikacije sa klijentima
SMS Servisi
klikanje
Vrhunska podrška za svakog klijenta
Help Desk podrška
sms
pouzdano i sigurno do svakog klijenta
SMS Nagradne igre
Notifikacije
Verifikacije
Čestitke rođendana
Kampanje
Ankete
Isticanje rokova
Blagdanske čestitke
Novogodišnje čestitke
Akcijske ponude
Prava informacija
previous arrowprevious arrow
next arrownext arrow

 

Kontakt centar – najviši nivo kvalitete usluga

PGM Assistance BH za svoje klijente pruža potpunu komunikacijsku podršku u vezi sa njihovim uslugama, proizvodima kao i svim drugim pitanjima u odnosu klijenta i partnera kroz uslugu iznajmljivanja kapaciteta Kontakt centra. Ovakav koncept rada Kontakt centra ima za cilj partnerima olakšati komunikaciju sa njihovim klijentima, uslugama, proizvodima i načinu poslovanja i optimizirati troškove organiziranja rada Kontakt centra. Na ovaj način PGM Assistance BH podiže kvalitet usluga partnera usmjerenih na komunikaciju sa klijentima na najviši nivo.

Korištenjem Kontakt centra PGM-a partneri imaju mogućnost da veoma brzo i jednostavno putem telefona ili e-mail-a provjere sve neophodne informacije u vezi sa uslugama i proizvodima partnera, te da dobiju brze, jasne i detaljne odgovore.

Eventualna pitanja koja operateri Kontak Centra zaprime, a koja nisu standardni tj. u slučaju kada odgovori na pitanja nisu u bazi čestih pitanja (FAQ) operateri će proslijediti imenovanim zaposlenicima partnera koji će vršiti daljnju obradu takvih zahtjeva.

Ukoliko ste zainteresirani za ponudu za svoju kompaniju za neki od naših servisa molimo popunite upitnik na sljedećem linku.