Kontakt centar
Kontakt centar – najviši nivo kvalitete usluga
PGM Assistance BH za svoje klijente pruža potpunu komunikacijsku podršku u vezi sa njihovim uslugama, proizvodima kao i svim drugim pitanjima u odnosu klijenta i partnera kroz uslugu iznajmljivanja kapaciteta Kontakt centra. Ovakav koncept rada Kontakt centra ima za cilj partnerima olakšati komunikaciju sa njihovim klijentima, uslugama, proizvodima i načinu poslovanja i optimizirati troškove organiziranja rada Kontakt centra. Na ovaj način PGM Assistance BH podiže kvalitet usluga partnera usmjerenih na komunikaciju sa klijentima na najviši nivo.
Korištenjem Kontakt centra PGM-a partneri imaju mogućnost da veoma brzo i jednostavno putem telefona ili e-mail-a provjere sve neophodne informacije u vezi sa uslugama i proizvodima partnera, te da dobiju brze, jasne i detaljne odgovore.
Eventualna pitanja koja operateri Kontak Centra zaprime, a koja nisu standardni tj. u slučaju kada odgovori na pitanja nisu u bazi čestih pitanja (FAQ) operateri će proslijediti imenovanim zaposlenicima partnera koji će vršiti daljnju obradu takvih zahtjeva.
Ukoliko ste zainteresirani za ponudu za svoju kompaniju za neki od naših servisa molimo popunite upitnik na sljedećem linku.