Programi asistencija
Podrška u svakoj situaciji.
U današnje vrijeme, sve više korporativnih klijenata traži nešto više od osnovnih usluga koje im pružaju banke, osiguravajuća društva i druge slične tvrtke. Upravo tu dolaze do izražaja programi asistencija - organizirani skup boniteta i prava koja klijenti dobivaju uz primarnu uslugu.
Programi asistencija nude širok raspon usluga, kao što su pomoć na cesti, pomoć u kući, pomoć na putovanju, medicinske asistencije i slično. Svi ovi programi imaju za cilj olakšati svakodnevni život klijentima, nudeći im brzu i efikasnu pomoć u bilo kojoj situaciji u kojoj se nađu.
Osim što pružaju korist klijentima, programi asistencija također mogu povećati lojalnost klijenata i vrijednost primarne usluge koju koriste. Kada klijenti dobiju dodatne pogodnosti uz svoju primarnu uslugu, osjećaju se cijenjenima i važnima, što povećava vjerojatnost da će ostati lojalni tvrtki i koristiti njezine usluge u budućnosti.
Korištenje usluga i kapaciteta kompanije PGM asistencije može dodatno povećati tržišnu prednost tvrtke u odnosu na konkurenciju. PGM asistencija ima bogato iskustvo i znanje u pružanju različitih vrsta pomoći, što klijentima pruža osjećaj sigurnosti i povjerenja.
Ukratko, programi asistencija su izvrsna dodatna vrijednost koju tvrtke mogu ponuditi svojim klijentima. Osim što pružaju dodatnu korist klijentima, programi asistencija mogu povećati lojalnost klijenata i vrijednost primarne usluge te stvoriti tržišnu prednost u odnosu na konkurenciju. Ako tražite način kako povećati vrijednost svoje ponude i privući nove klijente, razmislite o programima asistencija.
Korporativni programi asistencija prilagođeni poslovnim procesima i integrisani sa primarnim poslovnim uslugama i proizvodima na pravi naćin odgovaraju savremenom poslovanju.
Namjena programa asistencija je osigurati visokoprofesionalnu postprodajnu brigu za klijente bez generisanja dodatnog angažmana zaposlenika.
Programi asistencija sadrže usluge automotive i putnih asistencija, asistencija u kući, kao i drugih asistencija koje kompanije preko mreže operacija i ALARM Centra PGM-a stavljaju na raspolaganje korisnicima svojih usluga i proizvoda.
Usluga koje se integriraju u korporativne programe asistencija su sljedeće:
- ALARM Centar 24/7
- Info i kontaktne informacije 24/7
- Asistencije manjih opravki vozila klijenta na licu mjesta
- Asistencije dostave pogonskog goriva na licu mjesta
- Asistencije preklemavanja vozila u slučaju prazne baterije
- Asistencije otključavanja vozila u slučaju gubitka ili zaključanih kljućeva
- Asistencija šlepanja vozila u slučaju nepokretnosti i nemogućnosti opravke na licu mjesta
- Asistencije asistencije u kući električara, vodoinstalatera, ključara, staklara i opravke grijanja
- Asistencije putnih usluga organiziranja zamjenskog vozila, putnih karata i dr.
- Ostale usluge i bonitete u zavisnosti od primarne usluge ili proizvoda i zahtjeva klijenta