Asistencija uz Dobrovoljno zdravstveno osiguranje – Stručna podrška uz svakog osiguranika
Program asistencija PGM-a za Dobrovoljno zdravstveno osiguranje osigurava potpunu i kontinuiranu podršku korisnicima i partnerima. Program je osmišljen u skladu s najvišim standardima zdravstvene asistencije i uključuje sveobuhvatan servis koji prati korisnika od prvog kontakta do rješavanja svakog zahtjeva.
Usluge uključene u naš program asistencija:
-
Kontakt centar 24/7
– Stručni tim zadužen za prijem poziva, trijažu, davanje savjeta i informacija o pokrićima i procedurama.
– Organizacija termina, transporta i svih usluga koje važeća polisa uključuje. -
Organiziranje i izvršenje zdravstvenih usluga kroz mrežu partnera
– Pristup renomiranim bolnicama, klinikama i privatnim ordinacijama širom zemlje.
– Direktna organizacija i zakazivanje pregleda i terapija u ime klijenta. -
Podrška u rješavanju odštetnih zahtjeva
– Validacija i kontrola dokumentacije.
– Pred-autorizacija troškova i organizacija svih koraka do potpune likvidacije slučaja.
– Plaćanje u ime osiguravajućeg društva – uz jasno definisane limite i protokole. -
Savjetodavne i razvojne usluge za osiguravajuće partnere
– Stručna podrška u razvoju novih proizvoda i optimizaciji postojećih.
– Know-how i analiza tržišnih praksi u domenu zdravstvenog osiguranja. -
Praćenje zadovoljstva klijenata
– Evaluacija iskustva korisnika nakon korištenja asistencije.
– Izvještaji o iskorištenim pogodnostima i kvaliteti pruženih usluga.
Za partnere:
Ovaj program može se implementirati kao integralni dio vašeg proizvoda Dobrovoljnog zdravstvenog osiguranja – bez dodatnog operativnog opterećenja, uz puni outsourcing asistencijskog servisa.
Zainteresovani za saradnju? Kontaktirajte nas putem forme Ovde i saznajte kako vašim osiguranicima već danas možemo pružiti vrhunske asistencije.