Program asistencija za DZO

Asistencija uz Dobrovoljno zdravstveno osiguranje – Stručna podrška uz svakog osiguranika

Program asistencija PGM-a za Dobrovoljno zdravstveno osiguranje osigurava potpunu i kontinuiranu podršku korisnicima i partnerima. Program je osmišljen u skladu s najvišim standardima zdravstvene asistencije i uključuje sveobuhvatan servis koji prati korisnika od prvog kontakta do rješavanja svakog zahtjeva.

Usluge uključene u naš program asistencija:

  1. Kontakt centar 24/7
    – Stručni tim zadužen za prijem poziva, trijažu, davanje savjeta i informacija o pokrićima i procedurama.
    – Organizacija termina, transporta i svih usluga koje važeća polisa uključuje.

  2. Organiziranje i izvršenje zdravstvenih usluga kroz mrežu partnera
    – Pristup renomiranim bolnicama, klinikama i privatnim ordinacijama širom zemlje.
    – Direktna organizacija i zakazivanje pregleda i terapija u ime klijenta.

  3. Podrška u rješavanju odštetnih zahtjeva 
    – Validacija i kontrola dokumentacije.
    – Pred-autorizacija troškova i organizacija svih koraka do potpune likvidacije slučaja.
    – Plaćanje u ime osiguravajućeg društva – uz jasno definisane limite i protokole.

  4. Savjetodavne i razvojne usluge za osiguravajuće partnere
    – Stručna podrška u razvoju novih proizvoda i optimizaciji postojećih.
    – Know-how i analiza tržišnih praksi u domenu zdravstvenog osiguranja.

  5. Praćenje zadovoljstva klijenata
    – Evaluacija iskustva korisnika nakon korištenja asistencije.
    – Izvještaji o iskorištenim pogodnostima i kvaliteti pruženih usluga.

 

Za partnere:
Ovaj program može se implementirati kao integralni dio vašeg proizvoda Dobrovoljnog zdravstvenog osiguranja – bez dodatnog operativnog opterećenja, uz puni outsourcing asistencijskog servisa.

Zainteresovani za saradnju? Kontaktirajte nas putem forme Ovde i saznajte kako vašim osiguranicima već danas možemo pružiti vrhunske asistencije.

Povezani članci