Program asistencija za PZO

Neka Vaši klijenti putuju sigurno uz našu podršku 24/7 – Bilo gdje!

Uz vašu polisu putnog zdravstvenog osiguranja, a u saradnji sa našim strateškim partnerima, osiguranicima omogućavamo potpunu bezbrižnost tokom boravka bilo gdje u inostranstvu. Bez obzira da li se nalazili u Evropi ili na drugom kontinentu – naša asistencija je tu za vas 24 sata dnevno, 7 dana u sedmici, 365 dana u godini.

Šta je uključeno u asistencijski servis?

  • Prijem slučaja: prijava, identifikacija klijenta i preuzimanje dokumentacije

  • Upućivanje u najbližu zdravstvenu ustanovu u okviru mreže ili informacija o refundaciji

  • Informacije o lokaciji i radnom vremenu zdravstvenih ustanova

  • Praćenje toka slučaja do potpunog završetka liječenja

  • Organizacija povratka korisnika u zemlju prebivališta ili prevoz posmrtnih ostataka

  • Organizacija povratka djece u slučaju kada korisnik nije u mogućnosti da se o njima stara

  • Direktno odobravanje troškova liječenja do utvrđenog limita

  • Komunikacija s osiguravajućim društvom za dodatna odobrenja

  • Besplatno slanje i primanje hitnih poruka u vezi sa zdravstvenim stanjem korisnika

  • Organizacija pravne pomoći u inostranstvu (kontakti advokata, bez odgovornosti za ishod)

  • Podrška u slučaju gubitka dokumenata – smjernice prema lokalnim vlastima

  • Kompletiranje dokumentacije za osiguranje – fakture, izvještaji, medicinska dokumentacija

  • Mjesečno izvještavanje o realiziranim slučajevima za poslovne partnere

Naša mreža je globalna, a podrška je lokalna 

Naš servis je osmišljen da korisnicima pruži brzu i efikasnu pomoć bilo gdje u svijetu – uz vrhunske operativne standarde i globalno prisustvo naše i mreže naših partnera.

Za više informacija ili ponudu prilagođenu vašim potrebama – kontaktirajte nas putem formulara Ovde ili pozivom na naš kontakt centar.

Povezani članci