Neka Vaši klijenti putuju sigurno uz našu podršku 24/7 – Bilo gdje!
Uz vašu polisu putnog zdravstvenog osiguranja, a u saradnji sa našim strateškim partnerima, osiguranicima omogućavamo potpunu bezbrižnost tokom boravka bilo gdje u inostranstvu. Bez obzira da li se nalazili u Evropi ili na drugom kontinentu – naša asistencija je tu za vas 24 sata dnevno, 7 dana u sedmici, 365 dana u godini.
Šta je uključeno u asistencijski servis?
-
Prijem slučaja: prijava, identifikacija klijenta i preuzimanje dokumentacije
-
Upućivanje u najbližu zdravstvenu ustanovu u okviru mreže ili informacija o refundaciji
-
Informacije o lokaciji i radnom vremenu zdravstvenih ustanova
-
Praćenje toka slučaja do potpunog završetka liječenja
-
Organizacija povratka korisnika u zemlju prebivališta ili prevoz posmrtnih ostataka
-
Organizacija povratka djece u slučaju kada korisnik nije u mogućnosti da se o njima stara
-
Direktno odobravanje troškova liječenja do utvrđenog limita
-
Komunikacija s osiguravajućim društvom za dodatna odobrenja
-
Besplatno slanje i primanje hitnih poruka u vezi sa zdravstvenim stanjem korisnika
-
Organizacija pravne pomoći u inostranstvu (kontakti advokata, bez odgovornosti za ishod)
-
Podrška u slučaju gubitka dokumenata – smjernice prema lokalnim vlastima
-
Kompletiranje dokumentacije za osiguranje – fakture, izvještaji, medicinska dokumentacija
-
Mjesečno izvještavanje o realiziranim slučajevima za poslovne partnere
Naša mreža je globalna, a podrška je lokalna
Naš servis je osmišljen da korisnicima pruži brzu i efikasnu pomoć bilo gdje u svijetu – uz vrhunske operativne standarde i globalno prisustvo naše i mreže naših partnera.
Za više informacija ili ponudu prilagođenu vašim potrebama – kontaktirajte nas putem formulara Ovde ili pozivom na naš kontakt centar.