Program asistencija za Bijelu tehniku i uređaje

Asistencija za bijelu tehniku i uređaje – Sada je sigurnost u domu potpuna 

PGM Assistance BH d.o.o. prvi u BiH nudi specijalizovani program asistencija za kućanske aparate i bijelu tehniku, a kao dodatnu vrijednost proizvodima osiguranja i bankarskog sektora. U saradnji s partnerima, obezbjeđujemo brzu, profesionalnu i transparentnu tehničku podršku korisnicima u slučaju kvara ili oštećenja uređaja u domaćinstvu i bijele tehnike.


Šta program asitencija bijele tehnike obuhvata ?

  • Dijagnostika i popravka:

    • Veš mašina, sušilica, frižider, zamrzivač, šporet, pećnica, klima uređaji i drugi kućni aparati

  • Dolazak ovlaštenog servisera na kućnu adresu

  • Zamjena neispravnih dijelova u okviru pokrića osiguravajuće police

  • Organizacija zamjenskog uređaja ako popravka traje duže od predviđenog roka

  • Prevoz aparata do ovlaštenog servisa (ako nije moguće izvršiti popravku na licu mjesta)

Zašto je ovo idealan dodatak proizvodima bankarskog i sektora osiguranja?

  • Povećava vrijednost i konkurentnost vašeg primarnog proizvoda ili servisa (bankoproizvoda ili polise osiguranja na tržištu)

  • Pruža korisniku konkretnu operativnu pomoć u svakodnevnim problemima

  • Smanjuje nezadovoljstvo i dodatne troškove korisnika nakon prijave štete

  • Omogućava automatsku organizaciju servisa bez potrebe da korisnik sam traži majstora

Model saradnje sa osiguravajućim društvima:

  • White-label ili co-branded usluga

  • Mjesečno izvještavanje o izvršenim intervencijama

  • API integracija sa napim CRM-om 

  • Opcioni paketi sa različitim limitima i franšizama

Kontaktirajte nas za ponudu saradnje i prilagođavanje programa prema vašim paketima klikom Ovde ili nas pozovite.

PGM Assistance BH d.o.o. – Prva linija podrške vašim osiguranicima.

Povezani članci